جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ 
  • کد خبر : ۳۸۶۵
شورای مشورتی جوانان كمال شهر با مدیریت شهری همكاری می كنند
رئیس شورای اسلامی کمال شهر در دیدار با شورای مشورتی جوانان بر استفاده از ظرفیت جوانان در مدیریت هر چه بهتر شهر تأکید کرد. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی کمال شهر ، سیزده نفر از هیئت مؤسس شورای مشورتی جوانان با حضور در جلسه رسمی شورای اسلامی با اعضا دیدار و گفتگو کردند

رئیس شورای اسلامی کمال شهر در دیدار با شورای مشورتی جوانان بر استفاده از ظرفیت جوانان در مدیریت هر چه بهتر شهر تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی کمال شهر ، سیزده نفر از هیئت مؤسس شورای مشورتی جوانان با حضور در جلسه رسمی شورای اسلامی با اعضا دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار جوانان خواستار همکاری و تعامل با مدیران شهری برای کاهش آسیبهای اجتماعی و حوزه جوانان و افزایش اشتغال، ازدواج و امید آفرینی در بین جوانان شدند.

رئیس شورای اسلامی کمال شهر در این دیدار با بیان اینکه شورای مشورتی باید از ظرفیت همه جوانان توانمند و صاحب نظر کمال شهر بهره مند شود گفت: مشخص شدن ساختار شورای مشورتی نحوه ی ارتباط و تعامل مسئولان شهری با شورای مشورتی تسهیل خواهد کرد.

نیک فلاح افزود: آشنایی شورای مشورتی به حدود وظایف واختیارات دستگاههای دولتی وشورا وشهرداری نیز در پاسخگویی به مطالبات جوانان کارساز خواهد بود تا هرگونه مطالبه گری با وجاهت قانونی انجام شود.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0