جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ 
  • کد خبر : ۳۸۴۱
next    /  2 prev
حمایت از تولیدكنندگان در مدیریت شهری كمال شهر
رئیس شورای اسلامی کمال شهر در حاشیه بازدید از شرکت صنعت آفرین ماهان بر حمایت ویژه مدیریت شهری از واحدهای تولیدی تأکید کرد

رئیس شورای اسلامی کمال شهر در حاشیه بازدید از شرکت صنعت آفرین ماهان بر حمایت ویژه مدیریت شهری از واحدهای تولیدی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی کمال شهر، مهندس قهرمان پوران با بیان اینکه در سال رونق تولید، وظایفی بر عهده مدیران شهری است، گفت: حمایت از تولید کنندگان نه تنها در راستای نامگذاری سال، بلکه در راستای حمایت از چرخهای مولد کشور است و مدیریت شهری کمال شهر تمام تلاش خود را به کار بسته است تا حد توان موانع موجود بر سر راه فعالیت کارخانه ها و شرکتها را برطرف کند.

وی افزود: حمایت از کالاهای ایرانی وظیفه هر ایرانی است و شورای اسلامی و شهرداری کمال شهر نیز در همین راستا گام بر می دارد.

گفتنی است رئیس شورای اسلامی کمال شهر و شهرستان کرج به همراه شهردار و امام جمعه کمال شهر در راستای حمایت از رونق تولید از تنها تولید کننده انواع کاتالیست وکانورتر خودرو در استان بازدید کرد و با مهندس نظری مدیر عامل و برادران نظری از سهامداران و مدیران این مجموعه صنعتی گفتگو و تبادل نظر کردند

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0