جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ 
  • کد خبر : ۳۸۳۹
نقشه كمال شهر تغییر می كند
معاون شهرسازی شهرداری کمال شهر از تغییر طرح جامع و تفصیلی کمال شهر خبر داد

معاون شهرسازی شهرداری کمال شهر از تغییر طرح جامع و تفصیلی کمال شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی کمال شهر ، نیک فلاح گفت: به دلیل نواقص و اشکالات جدی در طرحهای جامع و تفصیلی کمال شهر و اعتراض برخی شهروندان به طرحهای ابلاغی از سوی مراجع قانونی، این طرحها در حال تغییر است.

حسین نیک فلاح در جلسه رسمی شورای اسلامی گفت: طرح جامع در سال 91 و طرح تفصیلی در سال 94 به شهرداری کمال شهر ابلاغ شده بود و در حال حاضر تمامی برنامه های شهرسازی براساس آن طرحها در حال اجراست که بدلیل مشکلات موجود، پس از روند قانونی، این طرحها در مجرای بازنگری قرار گرفته است  و در حال حاضر با مشخص شدن شرکت مشاور، مطالعات میدانی در کمال شهر آغاز شده است و به گفته مدیران شرکت طراح، تا 6 ماه آینده پیش نویس طرح جامع تهیه خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرحهای قبلی را شورای اسلامی تأیید نکرده بود، افزود: درخواست اصلاح طرح در شورای دوره پنجم در دستور کار قرار گرفت و تلاشهای مدیریت شهری بالاخره نتیجه داد و هم اکنون فاز نخست بازنگری آغاز شده است که البته روند پیشرفت کار نیز مطلوب ارزیابی می شود.

معاون شهرسازی شهرداری کمال شهر گفت: پس از اصلاح طرحهای جامع و تفصیلی، طرحهای جدید از زمان ابلاغ تا ده سال اعتبار اجرایی خواهند داشت.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0